AccuJazz.com -- Click here to listen whothefuckisadrianenache: whothefuckisștefanbănicăjr - bășini și pârțuri

Minima Zilei


Cioara zboară cu capu-n pulă
Muie la țigani

luni, 12 aprilie 2010

whothefuckisștefanbănicăjr - bășini și pârțuri

Am fost în moldova zilele trecute, mai precis în Botoșani - motiv pt care n-am mai scris. N-am rezistat mai mult de 2 zile, e o liniște mult prea mare, așa că m-am plictisit... m-am plictisit atât de tare încât am întrat în depresie. Nimic nu mă mai făcea să mă cac... așa că am dat drumu` la teveu și acolo era ștefan bănică cu Dansez pentru mă-ta (am scris cu litere mici pentru că așa arată el față de taică-su - ca o bășină). Vă spun că de mult n-am mai râs atâta... un râs din ăla isteric de om care a depășit o anumită limită a bunului simț. Acuma când mă gândesc la ce-am făcut îmi vine să mă duc să stau la colț cu genunchii pe coji de nucă și să vomit tot ce e rău în mine.

Ca mulți alții, ștefan bănică există deoarece prea mulți proști populează România. Ați observat cum vorbește? are un accent texan amestecat cu puțină țigănească, pe ici pe colo niște română - ca să nu uite de origini - și un ultim element, fără de care nu era șmecher, accentul de plescăit de gumă îmbibată excesiv cu salivă. Poziția pe care o utilizează - poziția de scenă - este aceea în care stă un om normal atunci cand e în mijlocul emisiunii, prezentator fiind, și îl taie împerios căcarea. De fiecare dată când îl văd am împresia că pot să-i citesc gândurile - „trebuie să scap cumva! căcat! dar nu pot pleca tocmai acum că se uită toți proștii ăștia la mine și eu tre să arăt ca Elvis!... dacă mor pe budă ca Elvis? o să rămân în istorie oare?... duuuuuulce budăăăăă, unde ești?”.

Ce am mai observat LABĂnică în emisiune a fost că publicul e format în general din oameni care nu mai au sau n-au avut niciodată o ocupație. O mare parte din cei din public au mai rămas exact cu atâta creier cât să poată râde la glumele lu fane - mai puțin nu pot avea deoarece nu ar fi compatibil cu viața. Exemplu: se minuna patetica imitație de Elvis, de actor și de ce-o mai fi el, cum ca l-a intrebat un fan,pe stradă, cum de n-a răcit jucând toată iarna „Descult in parc”. Gluma asta nesărată vroia probabil să arate că vezi doamne el nu e doar un prezentator de labă-tristă-de-emisiune, ci și un mare actor. Mare probabil doar in comparație cu ”micuțul will”, caci pe scenă e un pic mai penibil decat Tudor Chirilă, și frate e greu să-l întreci p-ăla.

Câteodată mai și - pardon de expresie -  cântă - cred că o să iau și asta în considerare atunci când o să mă duc să stau la colț. Strânge hoarde de fani la concerte la care nu te-ai duce nici bătut. Așa că,fiind eu exagerat, dar monstruos de curios, m-am dus la un concert de-al lui(să stau la ușă, nu să intru) să văd cine dracu îi sunt fanii. Și ce-am văzut? Bărbații erau instalatori novice, care sperau să scoată trubadurul vreo continuare la Veta, ca să se inspire și ei despre cum se repară o ghivetă, căci la serviciu au văzut destule stricate. Mai șușoteau între ei că n-ar fi rele și niște șlagăre de genul ”uitându-mă în decolteu/am reparat un bideu”, ”Fir-ar a dracu cațeaua/iar a înfundat haznaua”. Femeile de la spectacol vi le imaginați ca groopies?NUUU! Erau doar gospodine pe tiparul Bubulinei, care sperau că poate de data asta le dă și rețeta aia de gogonele murate sau varză cu ciolan sau măcar de iahnie de fasole. Din asta se compune, pe sexe, audiența Trubadurului. Cât despre trupeți, săracii de ei puteau să ajungă mai bine... eu cred că atunci când au început să își dorească să cânte, dacă își imaginau că o să facă asta cu LABĂnică se apucau de crescut melci. 

Păcat... păcat că nu-mi vin acum în memorie și alte momente în care maimuța/pardon - bănică - s-a făcut de căcat - cred că se-ntâmplă asta mai des decăt poate să respire o cățea pe vreme de vară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu