AccuJazz.com -- Click here to listen whothefuckisadrianenache: whothefuckisdaniotil

Minima Zilei


Cioara zboară cu capu-n pulă
Muie la țigani

marți, 30 martie 2010

whothefuckisdaniotil

Bah! Ce se-ntampla?
Trăim intr-o țara ușor de confundat cu Bulgaria de unele personalități, avem o capitală confundată cu Budapesta de altele și un Adrian Enache confundat cu George Clooney de unii idioți de israelieni. Unii americani confundă țara noastră cu numele unei salate, alți români nu știu să arate unde se află țara lor pe hartă. Toate acestea se întâmplă în țara in care trăiește Dani Oțil!
Recent, un prieten de-al meu, student la UNATC, pe nume Cristian Radu Nema, care a regizat un videoclip de-al trupei Phoenix, care adoarme în picioare mergând - long story -  și care lucrează ca fotograf la revista VIP a fost agresat verbal (mie sincer mi-e rușine să zic asta, pentru ca mi se pare că Dani Oțil are un stil foarte homo de a agresa verbal - vezi articol) de magnificul mâncător de pizdă bătrână, al cărui nume nu-l mai amintesc deoarece apare scris între paranteze. De fapt acolo este intr-adevăr locul lui Dani Oțil: între paranteze; între paranteze mai celebre decât el, paranteze flămânde de cărniță proaspătă și cul.
Mie sincer mi-e milă de băiatul ăsta! ar fi putut sa facă ceva cu viața lui, în loc să se trezeasca de dimineață numai pentru a realiza o emisiune de căcat la care nu se uită nimeni care are o viață! Exact atunci când te trezești doar ca să te uiți la ceas și să adormi la loc, în cel mai dulce moment al zilei, Dani se machiază ca o domnișoara si se fute-n cur cu Răzvan la emisiunea lor.
Chiar! oare a început sa plânga ca o pizdă părăsită atunci când s-a simțit "profund ofensat" de Nema? oare si-a sunat mămica incestuoasă? oare avea cumva basca aia penibilă pe cap cand o făcea?
Ca să-mi demonstreze că e un bărbat adevărat ar trebui să scrie și el cel puțin o carte. Am și o SUGEstie de titlu: "La umbra vaginului trecut".
În sinea lui, Dani Oțil este exact la fel de complex pe cât și-ar dori, e un paradox umblător: cum să te culci cu Mihaela Rădulescu si să te trezești mereu cu Răzvan??
Băi Dani! Tu cine pula mea te crezi? Ia-o mai ușor cu celebritatea să nu cumva să-ți cada, pardon, să cazi în căcat și să puți mai rău decât acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu