AccuJazz.com -- Click here to listen whothefuckisadrianenache: whothefuckispuliver

Minima Zilei


Cioara zboară cu capu-n pulă
Muie la țigani

vineri, 2 aprilie 2010

whothefuckispuliver


Salutare tuturor, eu sunt doumnu' Puliver din țara minciunilor și îmi doresc să-l văd pe Adrian Enache, intr-o zi, ca să am șansa să-i arăt cu adevărat ce simt când îl ascult! Aș dori să aștern pe trupul său tot ce am mâncat de dimineață, la prânz și, dacă am șansa, poate chiar și ce am mâncat seara!
Ochei! ce bine mă simt! mă simt atât de bine încât aș vrea să mă simt rău!

Să vorbim despre mine.......... eu nu exist! Pe bune! dacă citești ce scriu aici inseamnă că ai muncit prea mult, ai fumat prea mult în ultimele zile saaaaau ai înebunit de tot. Ai doar trei variante! pe care-o alegi? te rog să fii onest cu tine însuți și să nu o alegi pe prima dacă esti unul din cei care și-au pierdut vremea citindu-mă. Pe-a doua nu aș alege-o decât dacă aș fi dealer, pentru că numai ei au marfă bună si multă sau daca aș trăi în Amsterdam, dar atunci nu aș citi acest blog. Foarte bine!!! BRAVO!!! ai ales varianta CORECTĂ! ai câștigat o excursie la Grădinile Înflorite ale Spitalului Obregia(de nebuni)!
Am glumit hahahahaha! stai liniștit acasă pentru că nici tu nu exiști!
hahahahaPUUUUUUUULLLLAAAAA... merci, merci.. în ultima vreme strănut cam des.. cred că am răcit!

Vine o vreme când începi să te gândești serios la ceva fiindcă un eveniment a avut loc(ceva ți-a pocnit intelectu) și-ți pui întrebarea: Bă.....? și stai așa ca bou-n grajd și nu găsești cu ce să completezi întrebarea, să faci cumva să ajungi în pula mea odată la semnu ăla de întrebare! Măcar să termini în pizda mă-sii cu propoziția aia interogativă, ca mai apoi s-apuci să te gândești la răspuns. Nu se poate! Știi de ce? pentru că imediat, în secunda următoare te mai lovește ceva și încă ceva și tot așa până când, îmbiat de frumusețea patului și moleșit de atâta chin cerebral, te caci în ele întrebări și iei somn. Ce e frumos e că niciodata nu se opresc evenimentele generatoare de întrebări! Trăim într-o lume uimitoare, în care nu ne plictisim niciodată.
Probabil ai impresia că m-am contrazis... ești prost! io am zis că nu exist, nu că nu trăiesc! Trăiesc, dar nu-mi permit să exist. Sunt prea multe nume mari pe micile ecrane ca să mai exist și io - nu mă înțelege greșit, ce mama pizdii mă-sii? nu-mi doresc să ajung celebru și să ajung la televizor, doresc doar să fiu băgat în seamă!
Când aud la teveu că asta - manele, extaz cu moni si piticu, te fuți cu blondele, dansez pentru mă-ta și multe altele - își dorește publicul pe mine mă apucă simultan și râsu și plânsu și căcarea. Îmi bag pula! cine pula mea a educat publicu să vrea asta? nu tot cei care acum zic că asta ne dorim? Io zic să ne băgăm toți pula - pentru cei care au, iar cele care n-au să împrumute - în el de teveu! mai puneți mâna pe-o carte, altfel o s-ajungeți să vorbiți ca EBA.

Io Puliver sunt aici ca să-i ridiculizez pe cei care deja s-au autoridiculizat!
-tu bi continiud-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu